Mobis Electronic Servisni Centar d.o.o.Servisne i logističke usluge za mobilne tehnologije

Pohvale i primjedbe

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo korisnike da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama, pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte,

1. Mobis-electronic servisni centar d.o.o., Heinzelova 96, 10000 Zagreb

2. na telefaks broj: 01/6188-512

3. na e-mail adresu prigovori@mesc.hr

Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Za pohvale i upite, slobodno se obratite putem forme "pošalji upit"

  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/vidiatel.png
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/doro1.jpg
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/Wiko_logo_svg.png
  • Huawei
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/samsug.png
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/LenovoLogo-POS-Red1.png
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/lg1.png
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/Alcatel_logo_2016.jpg
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/emporia_Grau_4c1.jpg
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/tMobile-400x120.jpg
  • http://www.mesc.hr/Repository/Banners/tele2-400x120.jpg